Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Dum, dummare, dummast?

Har nu lämnat in min 3:e inlämningsuppgift på min distanskurs. Även om själv uppgiften den här gången sög mer fett än någonsin så är det skönt att ha den gjord.
Det här med distansstudier verkar vara min grej, funkar klockrent.

Efter jag skickat in den så har jag lagat middag. Snörde ihop nåt med bacon, lök, pasta, kryddor och så knäckte jag ett ägg över. Typ en carbonara då. Har sen suttit och fixat lite till midsommar. Lite lekar hade jag  tänkt mig och en liten tips runda. Äntligen fått ihop lite frågor och det är dags att skriva dom. Hade tänkt skriva ut dom på skrivaren men går minst lika fort för hand.

Trots prat och prat så blir man besviken igen. Hur dum får man vara??? Eller är det så att man låter sig bli behandlad hur som helst. Tror på det sistnämnda!

Ska nu ta ur den rena disken och bädda ner mig i sängen med en bok......sussa gott alla

Skriv en kommentar