Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

En riktig skitdag, men som vart ok till slut ändå

Morgonen började med att jag vaknade och hade världens katarr svid i magen. Upp för att stoppa lite frukost i den, men inte tusan vart det bättre. Hällde i den två muggar kaffe och la mig. (inte allt för smart kanske) Efter ett tag gick det faktiskt över. Låg en stund men var bara strunt på tv så jag klev upp för att kolla om posten kommit, och det hade den. Lurven hade hunnit sätta sina små söta tänder i den, men inte för mycket.
Låg ett kuvert från försäkringskassan med i bunten. Tyvärr var det ett avslag på min överklagan. *morr*

Humöret sjönk till .......ja jag vet inte vad. Har då gått med morgonrocken precis hela dagen, sitter i den än. Stackars familjen gjorde sig dubbelmackor med lite salladstjafs till. Orkade inte laga mat.
Men efter middagen och lite mat i magen så kom jag igång igen. Skrivit en ny överklagan som åker iväg med posten imorgon, plus att jag fixade det personliga brevet som är skickat till olika ställen nu. Lite duktig vart jag till slut =)

Även hittat igen alla mina bloggar som jag brukat läsa, åh vad jag saknat dom. Har nu massor att läsa ikapp.

Imorgon blir det stan och göra lite ärenden, bland annat lämna in klockan - IGEN. Nu borde jag fan få en ny, annars jäv'''.

Kram på er alla och ta hand om er

Tack vännen V för att du hjälpte mig med överklagan *stor kram till dig*

Skriv en kommentar