Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2010-09-13

Ja ni. Mycket man borde, städa, träna m m. Sitter just nu och tittar på biggest loser och blir så sugen att göra nåt. Men....klockan är ju så mycket, inte kan man träna då. Ska ju sova snart. Snacka om dåliga ursäkter. Kanske skulle ta och damma av våran crosstrainer som står så stolt här i vardagsrummet =)

Fk har inte än gett nåt besked om min överklagan, börjar misströsta. Lite jobbigt att vara utan pengar precis HELA tiden. Men inte mycket man kan göra. Jo, söka jobb. Men vem tusan vill anställa nån som först och främst har varit hemma och sjuk i 10 år? Men som sagt, varför ge upp?? Börjat på ett personligt brev, är väl det man har nåt att ge med. Refersenser som är över 10 år gamla skrattar dom nog bara åt.

Dags för psykologen imorgon (nice), sen nästa vecka har jag möte med läkare, fk mfl. Ska bli spännande att se vad det kan ge. Kanske bara en notis i mina papper är jag rädd. Dags att beställa tid hos sjukgymnasten oxå, har ju inte varit dit sen hon gick på semester.  Vet ju det att min värk blir värre när jag inte rör på mig, så....skärpning bruden. Synd jag inte bor närmare vännen V då kanske jag hade kunnat följa med henne och träna på IKSU spa. Men är glad att hon kommit igång, härligt tjejen =)

Imorgon är den förhatliga årsdagen, 14 september. Imorgon för 16 år sen gick min mamma bort, tråkigt men sant. Hoppas hon har det bra där uppe bland änglarna.

Nej nu fortsätta se när andra rör på sig på dumburken, kram på er =)

Skriv en kommentar