Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2010-10-13

Människor runt omkring mig mår dåligt. Flera ligger inne på NUS pga av olika orsaker. Och det påverkar mig otroligt mycket, och det är ju för att man bryr sig om sina vänner och vill att dom ska må bra. Oberoende på vart dom har ont. Eller är det inte det som får mig att må lite *kfjguygthgj*?
Arbetstränar och försöker hinna med allt annat oxå, det går men jag blir som avtrubbad på nåt vis. Jag gör det jag ska göra men känner inte så mycket glädje av det. Hm, knäppis?? Troligtvis =)

Behöver nog filosofera och fundera på vad det är som händer och varför det är som det är. Brukar ju funka. Oftast. Har tid hos psykologen imorgon igen, ska bli skönt att få ventilera och kanske tänka lite annorlunda, eller få hjälp att tänka. Ja det här inlägget blev lite konstigt, som jag då ungerfär :-P

Fastnade dessutom på kunskapskanalen, tittar just nu på "strutsar i trädgården" - fast det är inte ens strutsar. Dom är blåa och svarta och det ser ut som dom har en gråsten på huvudet. Till och med äggen deras är färgade,ljusgröna. Nej nu ska jag ge mig, det här inlägget vart bara kaos. Haha....

Snart dags för sängen och en ny dag imorgon. Måste till Oskar och tanka lite ungdom, får bli på fredag.

Kram alla

Skriv en kommentar