Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Sköna söndag

Varit en rätt skön söndag. Förmiddagen tillbringade jag och gubben hemma. Joxade och plockade lite.
Efter tolv for jag och hämtade nummerlapparna till vårat lag i vårruset. Kommer att bli spännande att vara med. Gör det mest för att det är en kul grej.
Var och handlade lite som fattades och svängde förbi en loppis när vi åkte hem. Var verkligen bara skit där, så då sparade vi lite pengar.

Åkte sen ner på stan och köpte mjukglass och satte oss nere vid älven. Var riktigt mysigt. Så länge solen sken iaf. Blev molnigt så då gick vi upp till MVG och kollade om min klocka hade blivit klar. Har skickat den på lagning 2 ggr sen jag fick den i julklapp. *arg*
Nu hade dom bytt urverk i den så nu vore det väl fan om den skulle stanna igen.

Imorgon ska jag passa Hanna medans vännen Å är hos läkaren, och sen blir det lunch. Myyys. Valde mitt favvoställe, salladsbaren. Heter säkert nåt annat men kallar det så =)

Nu dags för sängen snart, hämtas tidigt imorgon.

Kram alla

Skriv en kommentar