Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Lördag

Softade mest hela dagen igår, var skööönt. Gubben drog iväg ganska tidigt på morgonen så jag var alldeles solo =)
Gick en sväng till ica och till posten. Syster Åsa hade skickat en paket till Oskar och vi var så nyfikna på vad det var. Var jättefina saker *tack syster*

Mina tjejer kom senare på eftermiddagen med en tidig morsdagspresent. Vart en lampa som jag så länge har kikat på men varit för snål att köpa. Super fin är den =)

Rastlösheten började komma så jag funderade på att åka ner på stan. Sagt och gjort. Mötte upp Camilla på TC och gick sen vidare till Harrys. Träffade massa bekanta och till slut dök min egen gubbe upp. Roade oss tills vi vart less (klockan var väl tolv då), gick vidare till frasses och vart sen hämtade av Stefan.

Har en trött och sliten gubbe hemma nu, men han är hemma iaf.

Kram alla

Skriv en kommentar