Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Fredag

Hade riktigt mysigt igår. Var ute och prommade med Angelica, Oskar och Kenneth. Solen sken, men drog ganska kallt. Lilla Oskar var inte så glad, han hade fått vaccin och hade lite ont. Men han var lika söt som vanligt ändå =)

På kvällen var jag hos svägerskan. Vi tog en öl, spelade lite spel och surrade.  (Vart inget här heller Therese, hihi)
Gick sen hem och skulle se på tv, men somnade på soffan. Helt utslagen! Kanske jobbigt med frisk luft =)

Är nu lördag och jag är uppe med tuppen. Somnade ju som sagt rätt tidigt igår så jag vaknade när gubben kom hem. Så nu sitter jag i köket och bloggar. Har främmande på soffan som sover här så jag vill ju inte störa, inte än på ett tag iaf =)

Planer för dagen? Har inga än, men verkar bli fint väder så ut vill man ju. Kanske skulle börja skola ut Lurven, han behöver verkligen få springa ute. Liiite för mycket energi och livsglädje i sig för att vara innekatt....

Nu dricka upp morgonkaffet och starta dagen....

Godmorgon =)

Vera

Du var verkligen uppe tidigt! Puh!

Skriv en kommentar