Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Frågor och svar

1. Ska du på Nordic rock?
Svar: Nej det ska jag nog inte. Tycker inte att det är nåt nog bra band för att betala dom pengarna. Åker hellre på Rock weekend.

2. Ska vi ta en öl i sommar nån kväll ?
Svar: Klart vi ska ta en öl i sommar Annika. När du vill =)

3. Har du blivit lurad på nätet nångång?
Svar: Ja det har jag. En gång på blocket (lärde mig en läxa) Sen har man väll pratat med folk som sen inte varit den dom utgett sig för. Men det var många år sen. Sen har jag nog blivit lurad utan att jag vet om det.

4. Vad är det mest onödiga och dyraste du handlat någon gång! (Simpel fråga jag vet men jag vet ju så mycket om dig redan!)
Svar: Har funderat på den och jag vet inte riktigt. Kan tyvärr inte komma på nåt, får fundera mer på den. Sorry =(

5. Hittade Du ngt i avloppet i går?;=))
Svar: Nej Stefan jag hittade inget, kollade faktiskt inte ens.

6. Vad är det pinsammaste du någonsin gjort?
Svar: Jag är pinsam mest hela tiden, men det pinsammaste är nog när ni barn var små och man ammade och glömde stoppa in bröstet igen efter man ammat.

7.  Vilken är din favoriträtt?
Svar: Älskar ju mat så det finn massor. Men nåt jag inte blir less på är ju asiatisk mat, typ wok. Skulle kunna äta det jämt.

8. Vad skulle du köpa om du vann 10 miljoner?
Svar: Först skulle jag trygga alla barnens framtid, och Oskars =) Sen skulle jag köpa en stuga vid havet, vid vatten iaf. Det är nog det första jag skulle göra. Sen skulle jag nog passa på att resa och upptäcka världen.

Vart inte allt för många frågor, men svarade så gott jag kunde på dom jag fick =)

Skriv en kommentar