Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Lördag

Hej alla vänner och alla andra som jag känner

Idag har bara varit en slö dag. Vaknade strax före sex för att fixa lite inför Emelie och Mattias resa upp till Haparanda. Bussen gick 8.00, och matsäck och dyl var inte gjort. Dom vart upphämtade lagom för att hinna till bussen.
Har pratat med henne för några timmar sen och resan hade gått bra, skönt. Dom kommer att tillbringa natten i Happis innan dom åker vidare imorgon. *kör försiktigt*

Angelica kom förbi i eftermiddags oxå, så kul. Vi träffas alldeles för sällan numera. Men förstår att hon har fullt upp med den lilla goa killen =) Hittade lite kläder åt honom igår när vi var och handlade så hon fick ta med dom. Hon hade själv med sig en säck med kläder som jag fick kolla igenom, vart en del jag sparade *tack Angelica*

Middag vart det oxå idag, stek och rostade grönsaker.  Var jättegott.

Kvällen har vi tillbringat fram för schlagern så klart, min favvo gick vidare. Hoppas det går bra för henne i finalen oxå.

I veckan har jag haft otroligt ont i nacken. Början av veckan kämpade jag på i skolan, men sen hade jag alldeles för ont. Hade bokat in en massage med Cissi på fredagen, men tillbringade halva morgonen med gubben på akuten så jag var helt enkelt för trött och slut för att orka med massage. Ska se hur hon har det framöver.

Nu väntar vi bara på att Samuel ska komma hem så ska vi göra kväll.

Kram alla, och ta hand om er

Skriv en kommentar