Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Helgen som var

Fredag: Hände inte så mycket. Var mest hemma softade. La mig efter middagen och vilade och vaknade igen halv tio. Inte många knop alltså

Lördag: En lugn och skön dag. Anna ville hitta på nåt så vi bestämde att vi skulle gå på schlagerklubben. Sagt och gjort så gjorde vi det. Började kvällen hemma hos mig med att spela dans spel på Wii,  galet kul. Kom verkligen i tid till schlagerklubben, fick stå i kö i tio minuter, för dom hade inte öppnat. Haha. Sjöng som tusan, mest hela kvällen. Även gubben dök upp där som gubben i lådan efter ett tag =)

Söndag: Behöver jag säga mer. Soft, soft och åter soft. Kenneth kom och hämtade oss vid halv ett där vi vart bjuden på otroligt goda mackor och kladdkaka *me like*.
Sen hem och lite mer softa. Väntar nu bara på att mitt spökprogram ska börja, sen sova.

Angelica ringde och vi ska ta oss en prommis till stan, mysigt.

Sov nu gott alla *puss och kram*

Kenneth

Det var så roligt att ni ville komma och käka mackor hos mig.

Skriv en kommentar