Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Godmorgon världen

Visst sitter ni och tittar på vasaloppet nu? =) Inte jag, men har det på i bakgrunden. Har blivit tradition, och jag gillar traditioner. Suttit och kollat runt lite på blogg tävlingar, vart hittar ni alla?
har kanske inte nämnt det tidigare, men älskar ju att tävla. Har tyvär blivit lite lat att göra det på sista tiden (året) men känner att suget är tillbaka.

Vet nu att jag har ju inte sveriges mest lästa blogg, men ni få som läser den kanske har några tips =)

Söndag - vad ska man då hitta på? Solen som fanns igår finns verkligen inte idag. Får se hur gubben mår, han kanske orkar sig ut idag. Måste verkligen ner på stan. Köpte en pincett för en vecka sen för att kunna plocka brynen, den gamla var helt slut. Och det var nåt konstigt hack i den här nya, gick knappt att plocka plus att det ser ut som jag hackat loss ögonbryn. SKA HA EN NY.

E ringde just från hotellet i happis, den lilla loppan satt och åt hotellfrukost *avis*

Nej nu ska jag ta och kolla hur gubben mår, och glömt inte att tipsa mig om tävligar =)

kram

Skriv en kommentar