Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

14 Mars

Hej alla
Helgen har varit både lugn och inte lugn.
Fredagen tillbringade jag hemma med att rensa och plocka lite. Skönt att bli av med lite skit. Sen på kvällen åt vi tacos i lokalen. Hade dragit ihop lite folk, trevligt var det. När vi ätit klart och plockat undan lite så gick vi upp hem till oss. Spelade lite spel och surrade. Som vanligt gav jag upp först och gick och la mig.
Vaknade till strax efter 05.00 och då var det fortfarande folk vakna, inte klokt att dom orkar. Eller så är det jag som blivit gammal?
Lördagen var bara soft. Låg mest i sängen och kollade tv och sov. Naturligtvis vart det schlager på kvällen, och som alltid så vann FEL låt.
Idag har vi gjort lite av varje. Haft fint besök av vännen Anna - alltid lika trevligt =) Sen fixat ut lapparna till ikea resan. Strax efter sju var vi och hämtade Emelie och Mattlas på flyget, hade gått bra. Var tydligen bara ett litet plan med 8 platser. Hade jag aldrig åkt, är ju flygräddare än jag vet inte vad.
Nu ordnat till alla bilder till projektet imorgon, önskar att jag hittat några flera men mina vänner i projektet kanske har bra tips.
Nu dags att sova, hur bra det ska gå. Varit ledig, är måndag imorgon och skola. Bara att kämpa på.
Kram alla

Skriv en kommentar