Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Tok-Mormor

Idag har varit en harmonisk dag =)

Dagen började med att jag klev upp nästan när gubben klev upp. Åt frulle och hade mitt vanliga samtal med vännen Vera. Alltid lika mysigt. Hon låter så glad och är så full med energi, är så härligt att höra.
Joxade på lite här hemma, väntade på att pappa skulle komma hit med en säng. Äntligen åker våningssängen ut och barnen får en vanlig säng.  *tack pappa*

Sen åkte jag ner på stan för att anmäla mig på af, man måste tydligen göra det fast man är sjukskriven. Gick ovanligt fort. Trodde jag hade tänkt till så jag gick inte dit igår utan tänkte att det är nog lugnare på tisdagar. Och det är det nog, om inte tisdagen jag går dit är den 1:a i månaden. Liite otur när jag tänkte.

När jag var klar där så strosade jag, Angelica och Oskar ett tag på stan. Angelica provade lite skor och köpte till sin scrapbooking.

När jag kom hem så hämtade jag en sovsäck som Emelie behövde plus borrmaskinen som vi är ansvariga för. MÅSTE få till i klädkammaren, blir galen på att det aldrig är nån ordning där. Men snart så =)

Nu ikväll så kom Angelica, Tobias och Oskar hit. Fikade en liten försenad morsdagstårta. Tog tyvärr ut den lite för sent så den var rätt frusen.
Tittade sen på kort på Angelica när hon var bäbis och pussade massor på Oskar. Han är bara goast i hela världen.

Nu husfruar och sen sängen....kram


Vera

Haha, vanliga samtalet med mig ja, jo, det har som blivit rutin. =) En trevlig sådan! =)

Skriv en kommentar