Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Sjukgymnasten Del 1

Var på mitt första besök hos sjukgymnasten idag. Gick ok. Vi pratade på lite om vart jag hade ont och sen klämde och kände hon lite. Fick behandling med ultraljud, har jag aldrig fått förut. Gjorde inte ont eller nåt, undrar just om det hjälper. Sen så sa hon att jag inte ska äta tuggummi så mycket som jag gör. Påverkar mina käkar och vidare till nacken. Hur ska det gå??? Förbrukar ju några paket i veckan.
Sen fick jag lära mig lite hur jag ska andas rätt. Ytandas lite för mycket och det blir även spänningar i kroppen då. Hur tusan ska jag kunna andas med hela magen, går ju och håller in den hela dagarn ;-)

Har fått en ny tid imorgon för fortsatt behandling. Härligt att äntligen få hjälp =)

Kram alla och ta hand om er

Skriv en kommentar