Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Kväll

Nu har vi äntligen införskaffat allt inför imorgon, tog närmare tre timmar innan vi hade allt. Var då iofs på flera olika ställen. Var mycket mindre folk än vad jag hade trott, och på bolaget var det bara en före oss i kön.
KLockan var ganska mycket innan vi var hemma så vi har bara suttit i soffan. E och hennes kompis var ut en sväng men kom snabbt tillbaka. Lika snabbt var dom ute igen (inte snabbt nog) Haha.
Nu ser vi på vårat favvo program som går på kanal 9. Tror det heter värsta veckan i mitt liv, går varje torsdag 21.55
Har ni inte sett det, så gör det. Totalt sjuk humor och karln är totalt sanlös =)
Är inte så mycket att förbereda imorgon så det blir nog ganska ostressigt. Hoppas nu alla får roligt.
Nu ska jag ta och kvällsfika lite och krypa ner under täcket.
Sov gott alla och ha en underbar midsommar.
Nu har vi äntligen införskaffat allt inför imorgon, tog närmare tre timmar innan vi hade allt. Var då iofs på flera olika ställen. Var mycket mindre folk än vad jag hade trott, och på bolaget var det bara en före oss i kön.
KLockan var ganska mycket innan vi var hemma så vi har bara suttit i soffan. E och hennes kompis var ut en sväng men kom snabbt tillbaka. Lika snabbt var dom ute igen (inte snabbt nog) Haha.
Nu ser vi på vårat favvo program som går på kanal 9. Tror det heter värsta veckan i mitt liv, går varje torsdag 21.55
Har ni inte sett det, så gör det. Totalt sjuk humor och karln är totalt sanlös =)
Är inte så mycket att förbereda imorgon så det blir nog ganska ostressigt. Hoppas nu alla får roligt.
Nu ska jag ta och kvällsfika lite och krypa ner under täcket.
Sov gott alla och ha en underbar midsommar.

Skriv en kommentar