Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Dement som fan

Har väntat och väntat på att fk ska ha fått mina papper. Idag fick jag ett brev från posten att fk vägrade ta emot mitt kuvert. Varför undrar ni då kanske? Glömde frankera det, alltså hade inte satt ett frimärke på *suck*
Nu ligger det på lådan igen, MED frimärke. Då kanske man kan få ett besked innan sommaren är slut kanske.
Annars så lever vi på gubbens ENORMA lön *massor av ironi*, men det går. Har blivit allergisk mot att gå på affärer så då gör jag inte av med några pengar heller.
Sitter och funderar på vad man kan hitta på för skoj på midsommar förutom massa mat. Lekar? Tävlingar? Vad brukar ni göra?

Vera

Du är inte allergisk mot affärer, du hade jätteroligt när JAG gjorde av med en massa pengar! (fniss)

Anonym

dement är du då inte!!!! Bara lite glömsk i alla hast. På baksidan står det glöm ej frimärke... Inte bra att vara het alla gåger! Även du kan också glömma man behöver ej vara så perfekt:)

Skriv en kommentar