Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2010-06-22

Godtrogen eller lättlurad, är det samma sak? Har förmåga att lita på folk, att det man säger är sanning. Försöker inte läsa mellan raderna utan det som sägs är så! Kanske dumt av mig? När jag säger nåt eller tycker nåt som kommer det från hjärtat. Varför ska man ha massa baktankar och bara låtsas?
I mitt snart 40 åriga liv så borde man ju lärt sig nåt iaf, tycker ni inte? Fast det kanske är en bra egenskap att tro gott om folk, då vågar man ju iaf. Men gör så mer ont när det visar sig att man har totalt fel.
Får nog bli lika falsk och slug som alla andra, men skulle inte kunna leva med mig själv då.
Nog om bittehet nu!
Ska försöka få ihop allt till midsommar nu, ska ringa svägerskan oxå och kolla om tips.
Ha en bra dag, det ska jag =)
Godtrogen eller lättlurad, är det samma sak? Har förmåga att lita på folk, att det man säger är sanning. Försöker inte läsa mellan raderna utan det som sägs är så! Kanske dumt av mig? När jag säger nåt eller tycker nåt som kommer det från hjärtat. Varför ska man ha massa baktankar och bara låtsas?
I mitt snart 40 åriga liv så borde man ju lärt sig nåt iaf, tycker ni inte? Fast det kanske är en bra egenskap att tro gott om folk, då vågar man ju iaf. Men gör så mer ont när det visar sig att man har totalt fel.
Får nog bli lika falsk och slug som alla andra, men skulle inte kunna leva med mig själv då.
Nog om bittehet nu!
Ska försöka få ihop allt till midsommar nu, ska ringa svägerskan oxå och kolla om tips.
Ha en bra dag, det ska jag =)

Skriv en kommentar