Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2010-06-08

Godmorgon

Tänkte sova ut idag men inte vart det nåt av det inte. Vaknar oftast när gubben kliver upp och kan inte somna om igen. Lika bra att starta dagen då =)

Idag blir det lite blandat. Ska vara hos sjukgymnasten 10.30 (skönt), sen hem och kasta i sig lite lunch. Strax efter tolv ska jag, Angelica, Oskar och Sandra mötas hos farmor. Blir första gången hon träffar Oskar så det ska bli spännande.
Efter det ska jag och hämta min cykel som snälla Kenneth har fixat åt mig (vad skulle jag göra utan dig??)

Resten av dagen blir nog inte så avancerad, det vanliga joxet.

Vännen V, vart är du?? Mitt kaffe är snart slut och vi har inte hunnit surra i luren- VAAAKNA =)

Kenneth Segerlund

Ja visst är han snäll, ha ha det ska man vara mot sina vänner. kram.

Vera

Nu är jag hääääär gumman! Var lite trötter i morse bara! KRAAAAM

Skriv en kommentar