Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

semester

Ja här har vi semester och tar dagarna lite som dom kommer. För mig då som är otroligt rastlös så kan det blir rätt jobbigt. Gubben däremot njuter som bara den och det kan jag förstå. Att han slipper jobba på några veckor.
En rolig sak har hänt! Vi har fått ett presentkort för 4 personer med silja line. Man får välja att åka Sthlm-Åbo eller Sthlm-Helsingfors. Har inte bestämt än vilken av dom det blir. Men vill ha en solig och vindstilla dag =)
Igår var lilla Oskar här, jag verkligen älskar att vara mormor. Är så mysigt. Fast när jag gick och bar honom igår så tokskrattade han när jag sjöng. Han ville nog bara vara snäll mot mig. Haha. Men somnade gjorde han iaf. Känns i armarna att det är längesen man hade småbarn, var rätt trött efter jag gått och burit, men det var det värt =)
Väntar nu in gubben, han är och tar sitt dagliga dopp i sjön. Tant har pimpat sig lite och så ska vi ta cyklarna ner på stan.
Ha nu en bra dag och glöm inte bort att det är cruising i helgen.
'lööööv'
Ja här har vi semester och tar dagarna lite som dom kommer. För mig då som är otroligt rastlös så kan det blir rätt jobbigt. Gubben däremot njuter som bara den och det kan jag förstå. Att han slipper jobba på några veckor.
En rolig sak har hänt! Vi har fått ett presentkort för 4 personer med silja line. Man får välja att åka Sthlm-Åbo eller Sthlm-Helsingfors. Har inte bestämt än vilken av dom det blir. Men vill ha en solig och vindstilla dag =)
Igår var lilla Oskar här, jag verkligen älskar att vara mormor. Är så mysigt. Fast när jag gick och bar honom igår så tokskrattade han när jag sjöng. Han ville nog bara vara snäll mot mig. Haha. Men somnade gjorde han iaf. Känns i armarna att det är längesen man hade småbarn, var rätt trött efter jag gått och burit, men det var det värt =)
Väntar nu in gubben, han är och tar sitt dagliga dopp i sjön. Tant har pimpat sig lite och så ska vi ta cyklarna ner på stan.
Ha nu en bra dag och glöm inte bort att det är cruising i helgen.
'lööööv'
En liten egobild oxå, tränar på att försöka vara avslappnad på bild. Går INTE så bra =)

Vera

Du får beställa bra väder när du bokar kryssningen? ;-P

Skriv en kommentar