Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Nervös

Hej alla goa ni
Idag har vi varit och uppvaktat svärmor och vi fick världens godaste cheese cake, me like =)
Annars har dagen mest gått åt att fundera på besöket jag ska ha hos psykologen imorgon, känner mig otroligt nervös. Egentligen rätt onödigt?! Hon ska nu ha läst min tjocka lunta med papper och ska bli spännande vad hon kommit fram till.
Hjälper ju inte att oroa sig innan besöket, eller hur? Hon är så otroligt duktig på det hon gör så jag betvivlar inte en sekund att jag kommer att må mycket bättre. Bara synd hon går på semester, men jag lär säkert få lite hemläxor ;-)
En annan väldigt tråkig sak är att vi ska skjutsa en kompis till veterinären imorgon, hon är tvugen att avliva sin katt. Så mina besvär är rätt små kan man säga. Kommer att finnas där för henne, hoppas det hjälper lite iaf.
Annars har vi semster =). Fick presentkortet på silja line idag och har kollat runt lite vart man ska åka. Helsingfors lockar mig mest, då får man oxå lite extra timmar i land och får kika lite. Gäller nu bara att passa ihop det med alla som ska med, men hoppas det löser sig ganska fort. Vill boka =)
Nu ska jag se säsongs starten av Dexter och sen blir det nog sängen, ska vara hos P kl 9.00
Sov gott alla.
Hej alla goa ni
Idag har vi varit och uppvaktat svärmor och vi fick världens godaste cheese cake, me like =)
Annars har dagen mest gått åt att fundera på besöket jag ska ha hos psykologen imorgon, känner mig otroligt nervös. Egentligen rätt onödigt?! Hon ska nu ha läst min tjocka lunta med papper och ska bli spännande vad hon kommit fram till.
Hjälper ju inte att oroa sig innan besöket, eller hur? Hon är så otroligt duktig på det hon gör så jag betvivlar inte en sekund att jag kommer att må mycket bättre. Bara synd hon går på semester, men jag lär säkert få lite hemläxor ;-)
En annan väldigt tråkig sak är att vi ska skjutsa en kompis till veterinären imorgon, hon är tvugen att avliva sin katt. Så mina besvär är rätt små kan man säga. Kommer att finnas där för henne, hoppas det hjälper lite iaf.
Annars har vi semster =). Fick presentkortet på silja line idag och har kollat runt lite vart man ska åka. Helsingfors lockar mig mest, då får man oxå lite extra timmar i land och får kika lite. Gäller nu bara att passa ihop det med alla som ska med, men hoppas det löser sig ganska fort. Vill boka =)
Nu ska jag se säsongs starten av Dexter och sen blir det nog sängen, ska vara hos P kl 9.00
Sov gott alla.

Skriv en kommentar