Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2010-07-06

Ja då var den här dagen över, trodde jag aldrig. Har hänt massor idag. Både roliga och väldigt tråkiga saker. Dom tråkiga sakerna låter jag vännen V själv skriva om på sin blogg (om hon har lust). Följde då med och försökte vara ett stöd så gott jag kunde.
Psykologbesöket gick ok. Var tyvärr helt utslut efter måndagskvällens bravader. Så det vart bara några få timmars sömn. Men ställde klockan och klev upp och gick dit iaf. Märker själv vilka framsteg man gör när man får rätt redskap, helt otroligt. Nu kommer hon att gå på semester så nu får jag klara mig några veckor utan henne =) Naturligtvis fick jag hemläxa men har inte riktigt tittat igenom den än. Men lär nog komma tillfällen att utöva den.
Kollat upp några datum nu som det funkar att åka iväg på kryssningen, så nu gäller det att det passar för dom andra oxå. Annars får vi försöka lösa det på nåt annat sätt.
Lät som det skulle bli fint väder imorgon, blir det så ligger jag nog på nydala en stor del av dagen. Kommer att behöva vatten för att svalka mig, tycker det var rätt outhärdligt idag.
Sitter nu i sängen och surfar och bloggar, skönt avslut på dagen. Är nog lite övertrött så det blir spännande att se om man kan somna.
Hoppas att mina nya linser kommer imorgon, är så jobbigt att inte kunna ha solglasögon på sig. Blir så otroligt trött både i ögon och huvud (mer än vanligt då)
Imorgon blir det även att grilla, ser verkligen fram emot det. Älskar verkligen grillat, behöver egentligen inga tillbehör. Förutom halluomi (stavas nog inte så), är galet besatt av den. Synd bara att den är så dyr för så lite. Men ibland har nöden ingen lag.
Är det nån som är sugen på att haka på att grilla imorgon är det ju bara ni hör av er.
Oj vilket långt inlägg det här blev =)
Nu ska jag lägga mig ner och spela Backgammon på min mobil och så småningom somna.
Sweet Dreams
Ja då var den här dagen över, trodde jag aldrig. Har hänt massor idag. Både roliga och väldigt tråkiga saker. Dom tråkiga sakerna låter jag vännen V själv skriva om på sin blogg (om hon har lust). Följde då med och försökte vara ett stöd så gott jag kunde.
Psykologbesöket gick ok. Var tyvärr helt utslut efter måndagskvällens bravader. Så det vart bara några få timmars sömn. Men ställde klockan och klev upp och gick dit iaf. Märker själv vilka framsteg man gör när man får rätt redskap, helt otroligt. Nu kommer hon att gå på semester så nu får jag klara mig några veckor utan henne =) Naturligtvis fick jag hemläxa men har inte riktigt tittat igenom den än. Men lär nog komma tillfällen att utöva den.
Kollat upp några datum nu som det funkar att åka iväg på kryssningen, så nu gäller det att det passar för dom andra oxå. Annars får vi försöka lösa det på nåt annat sätt.
Lät som det skulle bli fint väder imorgon, blir det så ligger jag nog på nydala en stor del av dagen. Kommer att behöva vatten för att svalka mig, tycker det var rätt outhärdligt idag.
Sitter nu i sängen och surfar och bloggar, skönt avslut på dagen. Är nog lite övertrött så det blir spännande att se om man kan somna.
Hoppas att mina nya linser kommer imorgon, är så jobbigt att inte kunna ha solglasögon på sig. Blir så otroligt trött både i ögon och huvud (mer än vanligt då)
Imorgon blir det även att grilla, ser verkligen fram emot det. Älskar verkligen grillat, behöver egentligen inga tillbehör. Förutom halluomi (stavas nog inte så), är galet besatt av den. Synd bara att den är så dyr för så lite. Men ibland har nöden ingen lag.
Är det nån som är sugen på att haka på att grilla imorgon är det ju bara ni hör av er.
Oj vilket långt inlägg det här blev =)
Nu ska jag lägga mig ner och spela Backgammon på min mobil och så småningom somna.
Sweet Dreams

Vera

Låter gott med grillat men det får bli en annan gång, misstänker att det inte är sista gången ni ska grilla... =)

Skriv en kommentar