Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Livets efterrätt

Dom som säger att barnbarn är livets efterrätt har helt rätt. Och A och T är så duktiga, dom har verkligen kommit in i föräldarskapet bra. Har ju gått så kort tid ännu.

Det jag har lite svårt med är nog att hon blivit "vuxen" så fort och inte behöver mamma. Men det är ju livets gång =) Är nog jag som har svårt att vänja mig. Men mina barn kommer ju alltid att vara mina och jag kommer att vara mån om dom. Har lite svårt att sätta ord på det. Dom har ju varit små och behövt mig i så många år. Nu ska jag inte låta bitter. Är glad att dom tar steget och utforskar livet (dom bra sakerna då), och alla mammor känner nog så ska jag tro.

Har då fått världens finaste barnbarn. Lovar att han kommer att bli bortskämd, både med kärlek och saker.

Nu ska jag fortsätta se på dom patetiska husfruarna på femman. Snacka om att inte ha kontakt med verkligheten

Bye *vinkevink*

Beatrice Lille

"Mödrar håller sina barns händer för en tid

men deras hjärtan för evigt"



Nog ska du se att hon behöver mamma också emellanåt...Det är ju hennes första barn..Hon behöver nog sin mammas råd och stöd ngn gång.



kramar om Grattis!

Skriv en kommentar