Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Tisdag, hela dagen

Idag har jag jobbat hemma första dagen. Startade lite lugnt med drygt två timmar. Känns helt ok. Har inte satt så stora krav på mig själv så går det bra så är jag mer än nöjd.
Så jobbat och tvättat har jag roat mig med. Ansträngde mig lite till middagen och gjorde hemmagjort mos oxå, hädade tyvärr och hade köpta köttbullar till =(
Gick ner i lilla maggen ändå.

Imorgon var det tänkt att Anne-lee och jag skulle träna, men hon har sjuka barn och dom byter av varandra hemma. Min snälle vän M.O sa att han ville med, men han lurade mig rejält. Inte tusan ids han röra på sig *latmask* HAHA.

Gubben är iväg ikväll och fixar med nåt släp åt en arbetskamrat men han borde nog vara hemma snart. Blir en lång dag för min älskling.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och se på desperata husfruar......

Kram

Skriv en kommentar