Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Sveafestivalen

Imorgon ska jag och en kompis på Sveafestivalen. Är tydligen andra året dom anordnar det i Umeå, måste bara dit och kika. Dessutom ska min gamla klass vara där och massera och jag vill träffa alla =)
Kommer att vara föreläsningar och olika montrar plus massa annat. Gå in på hemsidan och kolla.

http://www.sveafestivalen.se

Har även kollat runt lite jobb idag, måste ju ha nåt mer bestående eller så. Jag ger inte upp.
Ser nu på Biggest looser, återkommer.

Kram

Marina

Hej Det är 3,e året dom ordnar Svea festivalen här i Umeå,,det var trevligt där nere idag Lördag,,dom hade ändrat lite på dagordningen så dom hade comedyshow med 2 av Sveriges absolut roligaste kvinnor; Ann Westin, Yvonne Skattberg jätteskoj var det skrattde så mycket så nu lever jag nog längre skrattar Tackar för ditt tips för det har varit skoj och vänninnan min vann 500 kr i presentkort å handla på en guldaffär ..så det var en trevlig dag idag =)

Skriv en kommentar