Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Tisdag

Efter en ganska orolig natt, vaknade flera gånger. Så ringde den hemska väckarklockan. Klev upp fikade och gjorde lite kaffe. Kände att jag mådde lite bättre än igår men var inte på topp. Funderade länge och väl om jag skulle fara. Klasskompisen som skulle köra idag var hemma och var sjuk (fick sms om det), då vart valet inte så svårt.
Efter en stund fick jag sms av klasskompisen H som inte kände sig allt för frisk och ev skulle stanna hemma, men vi peppade varandra och bilen gick mot skolan och Vindeln.

Morgon började med genomgång av gympan vi ska bli instruktörer i, verkar riktigt kul. Tyckte det var lite för lite "ös" i pausgympan.

9.05 var det dags för vårt första pausgympa med skolan, lite pirrigt var det. Men det gick som en dans =)

H kände sen att hon inte orkade vara kvar så vi åkte hem. Vilade, slappade och fick främmande av vännen K. *Tack för fribiljetterna till Silja Line*

Kvällen har tillbringats hemma med familjen, orkar som inget annat. Varit lugnt och skönt. Magen har bråkat och jag har varit hungrig, men min snälla man gick och gjorde gröt åt mig.

Ha nu bäst alla så tar vi nya tag imorgon. Ny dag, nya möjligheter.

Skriv en kommentar