Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

15 år har gått....

Idag är det 15 år sen min kära mamma dog. Tankarna på henne kommer till och från, men värst är det på dödsdagen. Trodde att efter sån här lång tid att det skulle kännas bättre den 14 september varje år, men är ju tydligen att det inte är så.  Har varit i skolan som vanligt men det har varit en otroligt lång dag, har inte ens kommit mig till graven. Kändes allt för jobbigt.

Försökte hitta ett kort från den tiden hon mådde bra och så, hittade ett. Men tyvärr hade det fastnat i ramen så jag var tvugen att scanna in allt. Inte bäst bilden men man ser henne ändå, är ju huvdsaken.


Saknar dig

Malin

Hej,

Vilken fin hemsida eller kanske man kallar det blogg?:)

Många kramar till dig på denna dag!

/Malin

Vera

Många goa kramar från mig gumman... Skulle inte låtit A ta luren ifrån dig! Kram igen...

Somris

Åååå vad sorgligt...och tänk att jag snart kommer sitta där själv och sakna. Så orättvis världen är!

Vilket underbart fint kort på din mamma och ni är lika ni två! Precis som jag o mamsingen är...

Vad dog din mamma av? Har säkert fått höra det av dig tidigare så jag ber om ursäkt för att jag måste fråga dig igen.



PS: Lägger in din blogg som favorit i min blogg, om du inte vill det så tar jag genast bort den! DS



KRAMIS

Linda

Många minnen kom fram när jag såg kortet, trots många jobbiga år så var det första jag tänkte på alla roliga kommentarer Kerstin hade och alla gapskratt vi hade tillsammans med henne, hon var i mångt och mycket en glädjespridare.Kram

Skriv en kommentar