Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Morgonpigg?

18.27

Vart en lång dag. Först cykla ner på stan och möta upp min honey och sen lunchade vi. När vi ätit klar så dök V upp och vi gick runt och strosade lite. Hittade några klappar till, inte klar än men en bra bit på väg. Passade på att köpa ett par till jeans. Vart inte exakt lika, men det var samma pris. Nu borde jag klara mig i vinter.

En fikapaus på starz hann vi med oxå.
Sen skulle V hem och göra lite nytta och jag gick vidare till lås och järn för att göra en ny hemnycket. Var inte riktigt sugen på att åka hem så jag och K möttes upp.

Han tyckte vi skulle fara på Ullas och fika så vi styrde kosan dit. Tyvärr så funkade inte våran genväg så vi fick cykla tillbaka till stan igen.
Hade då så ont av allt cyklande så jag pinade mig upp på Berghem, men därifrån tog jag buss. Gud så skönt.

Samuel dök just upp så han sitter och provar alla nya spel till wii. För mig kaffe och lite dator. Kvällen kommer nog att tillbringas i soffan med gubben, men först ska vi göra en god fiskgratäng.

Kramiz alla


********************************************************************************************




Nä, inte alls. Men morgon vart det lik förbannat kl 5. Vaknade av mardrömmar och Lurven, samma sak? =)
Blir nog att lägga sig en stund sen så jag orkar gå på stan med vännen V, har lite ärenden att göra. Hoppas bara kvartersvärden gör det han lovat så jag får hämta ut en nyckel till. Lite opraktiskt när alla inte har egna nycklar.

Just gjort kaffekopp nr 2 och väntar på att gubbens klocka ska ringa, då får man lite sällskap.

Återkommer senare idag *gäspar stort*

Skriv en kommentar