Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Nöff, nöff



Om det är den hemska flunsan det vet jag inte, men sjuk är han. Min lilla gubbe, tycker synd om honom. Hoppas att det vänder snart iaf. Han har ätit sin första dag med Tamiflu så snart borde det väl hända nåt.
Skulle haft en sjuksköterskeuniform, haha. Nej skämt åt sido så hoppas jag han blir frisk snart. Vill som inte lämna honom ensam när han har över 39 grader och har diabetes. Man vet ju inte om han skulle missa att märka en känning eller så.

Att det däremot kan vara så otroligt uselt på tv en fredagkväll, inte klokt. Nu går jag ut i strejk, eller skaffar en Boxer =)

Just nu är det endast jag och kissarna vaken, några av dom iaf. Känner mig inte speciellt trött så jag får väl sitta och roa mig på fb så gott det går.

Har äntligen hittat en film jag vill se på bio, 2012. Gäller bara att lyckas hitta tid att se den. Plus att folk vill inte umgås med mig för tillfället, förstår inte det =)

Nu ska jag fortsätta surfa runt lite och hoppas hitta nåt kul att se på....har ni tips på vad jag kan hitta på för att roa mig så säg gärna till

kramiz

Skriv en kommentar