Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Lite av varje och lite till....

Hej alla

Hänt en hel del sen jag skrev här sist. Det roligaste kan vi ju då börja med, har kommit in på min utbildning =)
24 Augusti börjar mitt nya liv, känns spännande men samtidigt lite skrämmande. Har ju varit hemma nästan i 10 år. Hoppas verkligen att det är rätt för mig. *håll tummarna*

Midsommarafton tillbringades med svågern och svägerskan. Började dagen med trevlig sill lunch, gott gott. Efter det vart det lite kaffe och en smaskig tårta som Roger gjort.

Resten av kvällen blev det grillning, en massa surr, brännboll och kubb. Avslutade kvällen först av alla (som vanligt) medans dom andra gick ner på nydala och badade.

Idag var syster S och hennes kille förbi hit och lämande ett mackjärn som pappa köpt åt oss. Det är rött och med Musse Pigg.
Hittade även ett spel idag som vi köpte, Schlagerspel från Alga. Så nu du Sami, ska du få vad du tål. Bäst att du börjar plugga =)
Till grillningen igår var det nån som hade med sig en sås som var så underbart god, MANGO RAJA. Den är nu inköpt och smakar helt underbart, tycker ni ska prova.

Gubbsomnade på soffan här en timme så nu är man väl vaken resten av natten =(

Imorgon ska jag och syster iväg på bilbingo, ska bli kul. Hoppas turen är med oss oxå. Sen efter middagen ska jag och gubben iväg och träna. Först blir det lite på gymet, sen har vi bokat en tid för squash.

Bye, bye alla. Ses imorrn.


 

Vera

Ja det är så roligt att du kommit dig in. Bara se till att resten av familjen ställer upp nu för annars blir det jäkligt tufft. Kul du hade trevligt på midsommar även om det blev... tidigt! s

Skriv en kommentar