Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Terrorist!?

Så här söt och go kan man vara när man blivit trött av att springa runt väggarna och hitta på sattyg.




Så här ser det ut före. Galen katt som bara ska upp i fönstret och matte inte riktigt snabb med vattensprutan. Tror det dessutom bara är en myt att det funkar att spruta vatten på dom. Hans närminne verkar inte funka så bra.



Ha nu en trevlig dag, jag ska dammsuga jag.

Garnbollen

Det fungerar med vattenspruta...iallafall på katterna som springer här på gården som jag inte vill ha på min altan ...men jag brukar även blanda i ättika,,för det gillar dom inte.Men så är det när man inte tål/allergi mot katter,,mest synd om dom som inte får komma in till sitt egna hem .

ha det gott/garnbollen

Anette

Åh, vad söt han är... och katter SKA riva ner blomkrukor - det hör till deras natur. ;)

Har du också en sån tomte??? Det har ju jag med, som jag fick när jag var ett år (inte såå himla länge sen va?) Att jag aldrig sett den under alla dessa jular vi tillhörde samma släkte... =)

julle

Okej, tack för din fina kommentar...kram

Skriv en kommentar