Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Hejsan hoppsan

Har ont i min tå, den lilla bredvid lilltån. Ev är den en spricka eller så är den bruten. Enligt sjukvårdsupplysningen så var det bara att tejpa. Så sagt och gjort, är så vacker så.
Kan dock bli lite problem på lördag. Ska på schlagerklubben - igen. Och jag vill ju naturligtvis ha snygg skor på mig, dvs såna med klack. Tror inte det blir så snyggt med stövlar :)

Annars har inte hänt så mycket. Varit hos frissan, var så behövligt. Vi surrade och pratade lite gamla minnen. Ev skulle hon följa med oss ut på lördag. Hoppas det, hon är en riktig partytjej, var iaf. Hihi

Gubben och  jag var lata idag och åt pizzabuffé. BIG MISTAKE!  Han fick jätteont i magen och mådde allmänt skit. Naturligtvis fick jag panik och ville sätta mig ute i snödrivan. Blev ju tack och lov inget mera och jag får sova i en skön säng i natt istället för ute i snön. HA HA.

Nu ska jag se på tv en stund och sen ha date med John........Blund ;-)

Dom som är sugen på att haka på med oss på lördag, hör av er. Ska laga nåt gott och ha trevligt hemma hos oss innan vi far.

Tjing

Skriv en kommentar