Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Var tacksam för varje dag

Här har det hänt massor den senaste tiden, vet inte riktigt vart jag ska börja. En "vän" till familjen har blivit sjuk och inte på ett bra sätt. Har inte tänkt gå in på vem det är och vad det är för sjukdom. Med respekt för henne. Hon finns i våra tankar och hjärtan.
Det har som fått sitt eget mående att vara så litet, och det är det. Man får en tankeställare när nåt sånt här händer. Massor av tankar i huvudet men vet inte riktigt hur jag ska skriva ner dom, så dom får vara kvar i mitt huvud ett tag till.

Nu lite annat :

Har tänkt försöka få bort mina egna demoner. Ska ta med mig en  kamera och gå runt området jag växte upp i. Ta kort, skriva ner lite minnen och sånt om varje ställe. Alla sätt är ju bra att bearbeta saker och ting, eller? Känner egentligen att jag är less att gräva i allt gammalt, men eftersom jag mår som jag mår så måste det ju vara nåt som jag inte bearbetat. Ha DU nåt bra tips så tar jag gärna emot det.

Nu ska jag gå och plocka lite bryn och fixa till mig. Ska till läkaren och vill ju inte ha  ögonbryn som leif "Loket" Olsson. Är värdelös på att plocka så jag lär nog likna honom. Ha ha.

Hoppas att Achmed (Lurven) sover inatt, han har en förmåga att vilja väcka mig. Han är ju så söt att man nästan inte kan bli arg på honom, men billig är han sådär vid 4 snåret när han vill att jag ska kliva upp.

Mitt motionerande har väl gått sådär, första veckan var jag så duktigt. Sen har jag inte "hunnit". Ska ta tag i det redan imorgon, blir en prommis ner på stan. Där ska jag träffa vännen A på lunch och sen optikern. Efter det blir det husläkaren, har inte bestämt om jag ska ta en prommis dit eller om det blir buss.

Kram på er alla och ta väl hand om er

Skriv en kommentar