Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Utmaning

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa
* Utmana 7 andra i slutet av inlägget och länka till dem
* Lämna en kommentar i deras blogg om att de har blivit utmanade

Okej, utmaningen kom från Vera och regelverket ser ni ovan!


1. Vi börjar väl med dom knäppa, är roligare :-) Som barn gillade jag att suga på tår. Ju smutsigare ju godare. Normalt?? Har slutat med att suga på tår, godis och glass är godare.

2. Något alldagligt då *funderar*. Älskar att skicka sms, det vet nog alla mina vänner om. Om det hör till knäppt eller alldagligt får nog mina vänner bestämma. Haha

3. Städar ALLTID på fredagar

4. Älskar KALLA bullar, Är nog bara vännen V och jag som gör det. Micrar dom aldrig utan äter dom frusna som dom är.

5. När jag är glad gör jag konstiga ljud och pickar på min man. Han brukar alltid då undra om jag tagi min medicin *asg*

6. Lämnar ALLTID slaskskrapan unders under skräpet i slasken.

7. Kommer att sluta som galen KATTANT, har redan 3.

Skriv en kommentar