Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Typiskt

När det äntligen passade för syster och mig att samtidigt åka på banken för att ordna lite med pappas saker så var massor av autogiron som var dragna, senast för några dagar sen. Även från vissa som jag redan ringt och sagt upp. Blir nya samtal, för pengarna ska tillbaka!
 
När gubben och jag var ute och gjorde ärenden så ringde "privat nummer", var sjukgrymnasten. När jag senast försökte få tag på dom så fick jag ett brev att det var 6-8 v väntetid. Nu hade hon en praktikant som kunde ta hand om mig, och JA det får hon. Fick tid redan tio imorgon. Har varit otroligt stel och haft ont senaste veckorna. Har ju problem med nacken sen förut men nu har det börjat gå ner i axlar och även ner i ryggen, så det ska bli otroligt skönt. Fast sätta nålar finns inte på världskartan. För det första tycker jag inte att dom funkar och så blir jag så illamående av det. Så gammal hederlig värme och massage gillas =)
 
Var och hämtade min äldsta dotter igår. Hon ringde och var ganska skärrad. Var en karl på bussen som började följa efter henne, hon gick in på affären för att villa bort honom lite. Men nog stog han utanför kassan och väntade tills hon betalade. När hon var klar så var han borta, så hon skyndade hem. När hon varit hemma en stund så började det ringa på dörren frenetiskt, hon öppnade naturligtvis inte. Ingen vet om det är han, men vore inte helt ologiskt. Han hade nog följt efter henne hem utan att hon märkt det. Så vi for och hämtade henne så hon fick sova här i natt. Idag har hon varit och införskaffat sig ett överfallslarm, duktig tjej.
 
Nu ska jag ta min frusna kropp och lägga mig i ett varmt bad.

Skriv en kommentar