Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

I veckan

Har jag gjort lite av varje. Allt från årsmöte på gården till en resa till IKEA i Sundsvall. Resan ner gick bra, men var otroligt stormigt. När vi skulle över högakusten bron så var det 28m/sek, då höll man sig lite för skratt kan jag säga. Shoppade loss för 143 kr på ikea, måste vara ett nytt rekord. =)

I morse så for gubben med jobbet upp till Hemavan, så avis är jag. Respektive fick följa med men då fick man stå för allt själv, känns som dom pengarna behövs till annat. Plus att dom inte finns, har ju inte fått igång någon inkomst ännu.

Så idag roar jag mig med att städa (gör det varje fredag) och vart just klar. Eller klar och klar, badrummet är kvar. Men det tar jag när jag duschar.

Tömde mobilen på massa bilder oxå, tänkte ger er några. Men är ingen bra kvalla tyvärr.
Lägger in dom i nästa inlägg, för jag sitter utan mus och då vart det lite jobbigt ;-)

Kram på er och ha en fortsatt bra fredag

Skriv en kommentar