Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Helgen som varit

Har inte hänt så mkt i helgen faktiskt, har blivit lite schlager, bingolott och lathet =) Skönt det oxå. På tisdag ska jag och vännen K dra till Sundsval och Ikea, ser jag fram emot. Hoppas hinna med att säga hej till kusin vitamin som bor där oxå. Blir nog date på parkeringen utanför ikea som vanligt ;-P

Gubben fick ett bak il och gjorde munkar. Har aldrig gillar munkar, men ....tar emot att säga det...vill inte....dom var sååå goda. Jag som aldrig trodde jag skulle säga att jag gillar munkar, men men. Tjoffade i mig 2 stycken, så nu står magen åt alla håll. Ska nu dubbelkolla min bingolott på nätet och sen ta en dusch. Sov gott alla

Sommartjejen

Hej!

Visst hade du lite tips om IBS som du gav mig nån länk till en gång? Har du kvar den. Kan inte hitta det inlägget.

KRAM

Skriv en kommentar