Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

1 Mars

Har nu bytt design igen, den var för gryllig den andra. Emelie du hade rätt, en enkel är enklast =) Vill bara ha dit lite foton och så, du hjälper mig va? =)

Har nu fått låna en kamera så nu blir det att lägga ut lite bilder igen.
Annars puttrar livet på som vanligt. Har dock en ansökan som ska in till fk, funderar på att ringa läkaren för att få hjälp med den, så det blir rätt på en gång.
Ska göra slag i saken direkt efter jag är klar med detta =)
Ska även leta fram klockradion till äldsta dottern, den lever som som f*n, så då borde hon ju vakna.

Vi har varit utan barn i ca 24 h, minns inte när det hände sist. Är dock lite tyst, aldrig blir man nöjd :-P

Är en bröllopsmässa i helgen som jag bara vill fara på. Är ju gift men gillar att gå på mässor, kan vara kul ändå att få lite nya ideér och träffa folk. Tänkte ta med mig min yngsta syster som är ogift. Kanske fel att ta med henne, kanske är hennes karl som ska med ;-)

Nu nytta, tjing

Skriv en kommentar