Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Veckans tråkigaste dag

MÅSTE vara måndagar. Inte för att det är så stor skillnad på mina andra dagar, men just måndag. Den suger =(
Idag ska jag ta tag i hemmet lite, och badrummet. Varför ska just badrummet vara sååå tråkigt att städa???? Tips på nåt roligare sätt än det vanliga?

Hoppas även på positiva besked i veckan, så håll alla tummar och tår. Kommer att behövas. Har även kollat upp igen för resan ner till stockholm och utbildningen. Gäller bara att hitta ett datum som passar båda. Plus att jag har inte bestämt mig om jag vill flyga eller åka tåg. Flyget går ju fort iofs, nackdelen är ju då att jag hatar att flyga och tåg tar sån tid. Lite av ett lyxproblem kanske? Jag får fundera vidare.

Nej nu dags att få av sig morgonrocken och göra nåt vettigt....

Skriv en kommentar