Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Bingolotto m m

Kanske inte skrivit det tidigare, men har under dom sista månaderna börjat prenumerera på bingolotter. Får hem 4 st varje månad. Lite kul att spela, synd det tar slut så fort. Är faktiskt världens största bingonörd =)

Idag vart vinsten en ny lott, alltid nåt =)

Har stormat och snöat nåt så otroligt i helgen, är väldigt glad att vi inte bor i hus och behöver skotta allt själv.

Har även börjat träna på mitt wii igen, om man nu kan kalla EN gång att träna. Har varit otroligt lat på den fronten, men ska nu sätta igång igen. Vill bara att det ska bli bättre väder ute så man kan börja promma igen.

Vad har mer hänt? Jo jag försöker sluta röka, minns inte vilken dag det var jag slutade men har gått en vecka snart. Har legat lite lågt med att berätta det för folk, för jag har försökt sluta MÅNGA gånger. Får väl se hur det går den här gången. Men varje dag utan att röka är ju en bra dag. =)

nu ska jag ta och spela klart mitt spel på fb och sen hoppa i duschen, sen blir det sängen och Wordfeud

sussa gott x

Skriv en kommentar