Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Skämmes

Ja jag borde fan skämmas. Uppdateringen på min blogg är ju under all kritik. Fast ibland känner jag att vad tusan ska jag skriva?? Tror inte ni är så intresserade av att man går ut med sopor eller diskar? Men det kanske ni är :-P

Idag lördag är det schalgerfinal och det krockar lite med fest. Så jag har inte bestämt hur jag ska göra än, lyxproblem kanske?

Nu lite bilder:


Ja det här roade jag mig med igår. Blir alltid stopp i avloppet. Oftast en massa hår. Tror vi alla ska börja ha rakade skallar. Praktiskt som tusan =)




Efter det jobbet tyckte jag att jag förtjänade lite bubbelvatten. Både att ligga i och i magen




Och den här lilla prinsen bor inte kvar hos mormor, men vi ses ibland ändå. Blivit ett litet busfrö och jag har som sagt inte så barnsäkrat hemma

Ja det var nog för det här inlägget tror jag. Funderar på att sno ihop en sallad. Marinerade lite kyckling och kastade in det i ugnen igår. Blir sallad på det =)

Skriv en kommentar