Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

ang kommande födelsedag (långt kvar)

Har nu väntat några veckor på praktikplats, tur är att jag inte är den enda i klassen. Som det ser ut nu så går jag skola måndagar och tisdagar. Ganska soft men en del att plugga.
Min syster S funderar på vad jag vill ha eller göra när jag fyller 40. Massor av bra ideeŕ har jag, här är några :
- Hoppa fallskärm (både höjdrädd och flygrädd)
- Leos lekland =)
- Tatuering
- Lära mig poledance

Fast jag är barnsligt förtjust i att bli firad så jag skulle gilla vad som helst =)

Lucas

Ok då gissar jag att du skulle bli överlycklig om du fick dricka 2 liter baileys, åka frittfall nån timme efteråt och avsluta med flygande mattan på Grönan, då menar jag allt i januari när det är som kallast..

Skriv en kommentar