Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Premenst..........problem?


Tror den här bilden säger hur jag mår idag. Jag hatar verkligen PMS, har en känsla att min familj oxå gör det??
Har tagit tag i tvättberget idag, och det var dessutom REN tvätt. Har vikt och sorterat i vild förtvivlan och än har jag saker kvar att stoppa i skåparna.
Hade en tvättställning i E:s rum. Det hade torkat så fint och så vek jag och sorterade det. Misstaget var att jag sorterade på tvättställningen! Gick ut i köket för att göra annat och så hör jag *BRAK*
Tror ni inte söta Lurven på nåt vis försökte att fälla ihop eller van fan han nu gjorde. Den rena tvätten hamnade iaf på golvet, ej länge vikt *morrar*

Nu ska jag surra mera med vännen V på msn och avsluta min kaffemugg. Nya härliga tag imorgon =)

Skriv en kommentar