Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2010-06-15

Innan jag hade tid hos psykologen idag så for jag ut och sprang. Altinerade springa och gå. Hade så mycket krypningar i benen, då är motion bra.
Var givande hos psykologen idag, gillar KBT. Ibland är man så enkelspårig och kvar i gamla vanor så man inte tänker på att man kan tänka annorlunda. Fick lite läxa till nästa gång, plus att jag skulle ta med mig häftet jag har hemma. Är ett häfte med utdrag ur olika utredningar från det jag var liten. Hon tyckte att vi kunde gå igenom den tillsammans. Har egentligen bara lust att kasta bort det men samtidigt inte.
Till middag lagade jag en köttfärsås, blä. Har lite svårt att gilla den maten, fast den blir olika varje gång.
Imorgon ska jag börja dagen med att tvätta (7-12) sen ska jag cykla ner på stan och göra lite ärenden. Om vännen V orkar kanske jag cyklar vidare till henne, får se.
Torsdag är det sjukgymnasten och sen inget mer inbokat den här veckan.
Syster är på bilbingo iväll, hoppas hon vinner *håller tummarna*

Skriv en kommentar