Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Glad påsk eller nåt sånt

Dålig uppdatering, igen! Haft mycket att tänka på och många beslut att ta. Har mest bara varit och funderat. En del har löst sig men inte allt. Nog om det.
Oskar har varit och hälsat på massor och han är ju världens goaste, kan inte få nog av honom. Tagit massor av bilder men dom får ni bara se om ni kommer och hälsar på =)
Förra helgen var vi iväg på IKEA, roligt men väldigt tröttande. Förut älskade jag att shoppa, nu tycker jag det mest är jobbigt. Tror det är kraftiga VUXENPOÄNG =)
Läser massor av bloggar och förvånas över hur vissa kan bli så kända. Dom flesta är ganska vettiga och har nån typ av budskap eller är iaf lite seriös. Men då finns det speciellt en blogg jag retar upp mig på, säger inte namnet men det rimmar på Misse =)
Men tydligen måste det ju finnas ett behov av såna bloggar oxå, eftersom dom är så stora. Nu ska jag inte klaga så mycket mer, har ju inte direkt nån prisbelönt blogg själv =)
Ska snart börja förbereda inför påsklunchen, kram alla.

Skriv en kommentar