Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Måndag hela veckan?

Hej vänner,

ja jag vet att jag varit dålig på att uppdatera, men har inte funnits så mycket att uppdatera om. Varit en rätt jobbig period, men har försökt ta tag i det mesta. Så det känns lite bättre nu. Tyvärr är det alltid så här den här tiden kring jul, och några månader efter oxå. Men vet ju vad det handlar om så jag har försökt "mota Olle i grind" lite, får se hur det går.

Snart julafton, kuuul. Vet att det väntar några paket på mig under granen. Ska bli kul att ha hela familjen samlad oxå. Alla börjar bli så stora och ha så mycket eget, så  man hinner inte ses lika mycket som tidigare. Lite tråkigt tycker jag.

Uppe tuppen idag, vaknade efter jag sovit 4 timmar och kunde inte somna om. Tagit lite frulle och en kopp kaffe, blir nog att lägga sig en stund sen igen. Annars orkar jag väl inte vara vaken hela dagen.

Kram alla, skrivs snart igen =)

Skriv en kommentar