Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Oj

Idag har det varit mycket, men en väldigt trevlig dag också. Började dagen som jag skrivit tidigare på arbetsförmedlingen, möte 2 av 2. Så nu ska jag väl äntligen komma till rätt handläggare och komma ut på arbetsträning. Håller tummar och tår att det blir nåt jag äntligen trivs med och klarar av. 
Vart hämtad av vännen K när jag var klar. Drog vidare på Mariehem för att handla lite saker till smörgåstårtan vi skulle göra, passade då på att äta lite lunch. Våran kvartersrestaurang har varit stäng för att dom renoverat, men har nu äntligen öppnat. Kastade i mig en kebabtallrik, och gissa om den var god. 
 
Sedan vidare till Sävar för att göra tårtan, gick bra och ganska fort. Sedan vidare till stan igen, göra några ärenden och kasta sig hem och laga middag. Hade bjudit vännen K och M på middag, tacos. Vi alla åt som små grisar och jag är nog mätt till nästa vecka. Kvällen tillbringades med barnen och vi spelade Mario Party, alltid lika kul. 
 
Nu dags för sängen och läkarbesök kl 09.00 imorgon. Sussa gott =)
 

Skriv en kommentar