Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

To do

Morrn, morrn.
Har nu väntat i flera veckor sen mitt avslag från fk att få till ett möte med af. Ringde min handläggare på fk, och gissa. Jag hade visst försvunnit mellan stolarna, Ooops. Men inte mkt att göra, hon skulle styra upp ett möte så fort som möjligt. Jag måste få nåt att göra på dagarna innan jag blir tokig (på riktigt) Ett alternativ skulle ju kunna vara att söka jobb, men vem anställer nån som inte varit aktiv inom arbetslivet på över 10 år och dessutom inte har nån avslutad utbildning. Tror det blir svårt.
Men nu har jag styrt upp det iaf så hoppas hon får till ett möte fort.
Nästa att göra idag är att fara på banken och göra bort lite ang pappas saker, inte roligt men nödvändigt.
 
Annars strålande sol och inte så kallt ute, kunde dock fått komma lite snö. Är så mörkt.
 
Nu kila vidare, lägger ut ett kort på mig och gubben från oktoberfest, söta va?
 

Skriv en kommentar