Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Sjukgymnasten

Gick bra hos sjukgymnasten. Var så illa däran att hon kollade mest och jag får göra massa övningar till nästa gång. Gjorde alldeles för ont för att göra nåt annat. Och när jag inte kan äta nåt emot det föruom alvedon så är det bara att gilla läget. Göra övningar, värma och använda tigerbalsam. Vi hoppas att det blivit bättre till nästa besök för att då göra andra saker.
Blev otroligt trött efter mitt besök där så jag la mig ner för att sova en stund, vart väl ca 10 minuter innan telefonen ringde. Gav upp upp klev upp. Har efter det joxat lite hemma och fixat lite. Blir inte bättre av att ligga hela tiden, tycker jag iaf.
 
Så nu ska tant ta en bad, igen. Fryser som attans, är min dumma pms.

Skriv en kommentar