Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Solen skiner idag igen

Och det är en sån boost för humöret.
Hade läkaren för intyg till fk oxå. Ska söka sjukbidrag till att börja med på 25%, då har jag ju nån inkomst. Eg är jag nedsatt till 50% men dom trodde att det skulle vara svårt att få. Så jag börjar på 25 iaf, sen ser man ju om man kan öka upp det. Dock en massa papper som ska ordnas, ska ta tag i det under em.

En annan positiv sak kom med mail idag, får besked om det i slutet av veckan eller början på nästa vecka. Spännande =) Håller alla tummar och tår.

Nu ska jag nog ut i solen igen, tar nog med kameran. Tänkte fota när jag var ute igår, men då var kameran knäpp. Är nog dags för en ny, men får nog vänta då tills det regnar manna från himlen =)

Kram på er

Skriv en kommentar