Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

The Body Shop


Fick det här paketet med posten idag. Tur att jag är frusen som tusan. Tror jag ska hälla upp ett varmt bad och sen bli mjuk som en liten bäbis. Älskar body shop:s produkter. Just den här doften har jag aldrig provat men tror att den ska göra torr hud glad igen.

Annars så sitter vi här hemma och softar framför tv:n och funderar på att lägga kött i marinad. Micke är ledig på torsdag så vi funderar på att grilla lite gott imorgon, även dricka lite gott till. Får se om vädergudarna vill vara med oss.

Försöker även få tag på en bok till min distanskurs jag läser. Verkar inte vara det lättaste att få tag på en begagnad. Ringde en tjej som hade en ute på blocket, men den var borta. Kan inte folk som sålt sina saker lära sig att ta bort annonserna?????????

Det var allt för nu, bye

Skriv en kommentar